Imagen de ar130405 en Pixabay

Aurkezpeneko idazkaritza

Ikastetxeko administrazioa erreferentziazko lekua da eskolako edozein informazio garrantzitsurentzat. Hemen, hainbat alderdiri buruzko aholkularitza jaso ahal izango duzue, hala nola jantoki-zerbitzuari edo eskola-garraioari buruzkoa, baita ikastetxearen funtzionamenduarekin zerikusia duen edozein zalantza argitu ere.

Gainera, administrazioan egiten dira ikasleen matrikulazioarekin lotutako izapide guztiak, plaza-eskaera eta dokumentazioa entregatzea barne. Era berean, ikastetxeak kudeatzen dituen egunetan (astelehenetik ostegunera) eskola-jantokia erabiltzeari buruzko informazio guztia ematen da eta izapide guztiak egiten dira. Ildo horretan, administrari arduradunak izapide guztien kudeaketa eraginkorra eta arina bermatzeko lan egiten du, prozesua familientzat ahalik eta errazena izan dadin ziurtatuz.

Era berean, administrariak irakasleen klaustroarekin eta zuzendaritza-taldearekin ere lan egiten du, ikastetxearen funtzionamendu egokirako. Horren barruan sartzen dira artxiboak kudeatzea, datu-baseak mantentzea eta eskatutako informazioa ematea. Horren guztiaren helburua da kalitatezko arreta bermatzea hezkuntza-komunitateari eta ikasleentzako hezkuntza-esperientzia positiboa lortzen laguntzea.

Harremanetarako datuak honako hauek dira:

Telefono zenbakia: 722 894 664
Posta elektronikoa: d1386003@educacion.navarra.es

 

(https://www.euskadi.eus/traductor/ , Trad)